Τετάρτη, Μαΐου 07, 2008

Σκέψεις....


Γράψε κάτι... ακούω...
Γράψε κάτι... ξανακούω...
Τι όμως?
Κι αυτή η επιμονή, λες και αν δεν γράφω εγώ στη μπλογκόσφαιρα κάτι τρέχει στα γύφτικα...

Όλα είναι θέμα διάθεσης. Και εμένα αυτό τον καιρό, ούτε εγώ δεν με παίρνω στα σοβαρά...
Κρίση των 40’s παιδί μου... Μου τα λέγανε παλιά και δεν τα πίστευα....
Δεύτερη εφηβεία... Παλιμπαιδισμός...
Αφού σε λίγο θα αφήσω και μαλλί Emo…
Ούτως ή άλλως μικροδείχνω...Όλη η οικογένεια το χει αυτό.
Εδώ την μάνα μου, 73 χρονών γυναίκα την περάσανε για έγκυο...
Κι αυτή δεν ήξερε αν έπρεπε να χαρεί γιατί την νόμισαν μικρή ή χοντρή...

Τέλος πάντων, με πήρε η κατηφόρα που λένε...
Όλο χασκογελάω με κάποιες ελάχιστες στιγμές που πέφτω...
Έτσι για να μην ξεχνιόμαστε κιόλας...
Δουλειά κι υποχρεώσεις άψογος... Αν και βαριέμαι αρκετά...Δεν μπορώ εγώ χωρίς προκλήσεις...
Και να σκεφτείς ότι αυτή η χρονιά θα δείξει αν θα την κάνω Μπαχάμες μόνιμα...
Ποτά, ξενύχτια, ροκ ντύσιμο (είπαμε μικροδείχνω...) κλπ σαν 18χρονο...
Είναι κι οι τρελοί που έχω γύρω μου... Ένα βήμα όλοι πριν το Δαφνί...
Μιλάμε για μεγάλη μούρλα... Βιώματα να δεις...

Είναι και κάτι άλλο... Αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία...

12 σχόλια:

GhostHunter είπε...

Photo deviantart.com by Davenit

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα καλέ μου Γκόουστ...τί έπαθες;; ποιός σε πείραξε;;καλά από τρελλούς γύρω μας...άλλο τίποτε...εδώ τη περνάω εγώ αυτή τη κρίση που είμαι και δέκα χρόνια μικρότερη από σένα (είμαι 30)..έχεις ακούσει τη κρίση των 30
και κάτι;; έ,αυτό μ έχει πιάσει και μένα...μιλάμε εντελώς υστερική κατάσταση...μα εντελώς όμως...αχχχχχααααχαχχα! αυτό με τη μαμά σου τέλιο...πολύ ωραιο!ξέρεις είναι προτέρημα να δείχνεις μικρότερος!να μη βλέπουν οι άλλοι την ηλικία σου...μη μου πείς ότι αυτό με τις Μπαχάμες είν αλήθεια γιατί θα ουρλιάξω και θα μ ακούσει όλη η μπλογκόσφαιρα!χαχχχααααχα! και βέβαια τρέχει κάτι όταν δε γράφεις....θέλουμε να βλέπουμε και καινούρια πόστ σου...εμείς που σε διαβάζουμε και αγαπάμε το μπλόγκ σου...όμως καλέ μου αρκετά σε ζάλισα...μη νομίζεις όλοι έχουμε σκοτούρες και προβλήματα...και όλοι έχουμε και...αυτό το...'άλλο' όπως το λες που μας τρώει και μας μέσα μας....κάνε υπομονή κι όλα θα φτιάξουν...θα δείς...όλα θα πάνε καλά...φιλούυυυυμπες!Αθανασία.

Ανώνυμος είπε...

Κάτι έχουμε πάθει όλοι τελευταία ε? Λες να είναι η άνοιξη?

Υ.Γ. Θέλουμε κι άλλα ποστ! Πού χάθηκες?

Υ.Γ.2 Είναι το νέο μου μπλογκι στο link! Δεν είναι 100% έτοιμο, αλλά...

No way out

bluesmartoula είπε...

Μύρισε άνοιξη και σ΄επηρρεάζει... Ίσως κι η καρδούλα να χτυπάει πιό γρήγορα μαζί με τα συνεχή "χασκογελάκια"...
Που είναι το κακό?
Αφού δεν μπορείς να το αποφύγεις, απόλαυσέ το!

Η φωτό άψογη!
Καλησπέρα

kakonini είπε...

ειναι που σου λειπω και εγω....
σε καταλαβαινω απολυτα..
και στο ειχα πει..
''μην με αγαπησεις, ειμαι μπιζυ!! '' δεν με ακουσες..
τωρα ειναι αργα...
(χεχεχε!!!)

GhostHunter είπε...

@Αθανασία, κανένας βρε δεν με πείραξε. Όσο για τις Μπαχάμες εννοώ ότι θα προσπαθήσω να μην εξαρτάται τόσο από την δουλειά μου.
Για την κρίση των 30 έχεις δίκιο, εσάς τις γυναίκες σας πιάνει στα 30...

Φιλούκια

@nicky, που είσαι συ βρε κορίτσι? Τέλειωσες σπουδές?
Στείλε κανένα τραγουδάκι ή λίστα γιατί δεν ξέρω τι άλλο ν' ακούσω.
Τις καλημέρες μου

@blue, τι άνοιξη που μας παει μια βροχή μια ζέστη...
Μουρλόκαιρος θα μας τρελάνει...
Φιλί

@kakonini, να είσαι "μπιζυ" είναι οκ να είσαι "μπούζι" είναι άσχημο...
Αλλά εσύ μόνο "μπούζι" δεν είσαι...
Αντε τελείωνε να φάμε και τίποτα της προκοπής...
Ματς μουτς

Tradescadia είπε...

Βρε καλώς τα παιδιά τα δικά μαααας! ΄Ετσι όπως τα διαβάζω, ένα ζουμερό πιπινάκι σου λείπει και είσαι...κομπλέ!! Keep walking!! ;)

GhostHunter είπε...

Μπα μπα μπα η Tradescadia εμφανίστηκε!
Που είσαι συ ωραία μου κυρία?
Τώρα όσον αφορά τα σχόλια σου, σου λέω ότι προτιμούνται οι πιο ώριμαι και "ξέρων τι θέλων" γυναικών...
Δεν μπορώ τα μικρά, με ζαλίζουν...

Φιλιά ;)

osela είπε...

πολύ αστείο αύτό με τη μάνα σου...
κρίση είναι θα περάσει....μην ανησυχείς.
είσαι δυνατό παιδί εσύ...τώρα που έγινες και ήμο, θα τα 'χεις συχνά αυτά.
μπαχάμες??? πρόσφατα μου έφερε ένας φίλος ένα δολάριο απ' τις μπαχάμες. (σοβαρό δώρο, ε?)

GhostHunter είπε...

Λες να περάσει βρε oselaki, ή θα μου μείνει κουσούρι? :)))

Δολάριο από τις Μπαχάμες? Που τους βρίσκεις αυτούς τους τσίπιδες φίλους... χιχιχι

ΣΠΙΘΑΣ είπε...

Ένα χρόνο κρατάει και μετά..πετάς!
Σου μιλά, ο παθών...
Είναι η ηλικία, που επαναπροσδιορίζουμε, τον εαυτό μας και θέλουμε να κάνουμε, αυτά που είχαμε, παραμελήσει..
Για λέγε, για λέγε...για τους παλαβούς!
Που τους ..είδες ??

GhostHunter είπε...

Σπιθάκο, δεν θέλω να περάσει...

Ωραία είναι...

Καλησπέρα φιλαράκο