Τρίτη, Ιουλίου 10, 2007

Smile in the water




Του φάνηκε πως το είδε...
Εκεί πάνω στο λευκό των σπασμένων κυμάτων...
Παρέα με ένα μοναχικό τραγούδι...
Να λάμπει αγκαλιά με το φεγγάρι...

Ήταν το μόνο που θυμόταν
Και το μόνο που πραγματικά τον ενδιέφερε

Στροβιλίζοντας τον χαμένο του εαυτό
Κάτι του έλεγε ότι η δύναμη που κινούσε τα βουνά
Βρισκόταν εκεί
Ακόμα...
Και τον περίμενε...

Αρκεί να έβλεπε αυτό
Και τίποτα άλλο...

There was a time when mountains could move…
There was a time when a light was ahead of him…
There was a time when steel was his partner…
But all these can happen again

If he can see that… smile

8 σχόλια:

Shades είπε...

Για να δεις αυτό και τίποτα άλλο πρέπει ν' ανοίξεις τα μάτια της ψυχής διάπλατα.. μόνο τότε μπορείς!!!

Sigmataf είπε...

ΥΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1












τι κάνουμεεεεεεεεεεεεεεε;;;;;;;























Καιρό έχουμε να τα πούμε!

Tradescadia είπε...

My dearest Ghosthunter, the time is now...Όταν ζεις στο τώρα σου, το χαμόγελο αυτό που αναζητάς το βρίσκεις συνέχεια μπροστά σου να σου κλείνει το μάτι! Καλημέρες!

Αλητισσα είπε...

Mμμ.. Κλεινω τα ματια κι αφουγκραζομαι τη σιωπη..
Τον ηχο ενος χεριου πανω στο δερμα..
Ενα χαδι στα μαλλια..
Το ανοιγοκλεισμα των βλεφαρων..
Ομορφος που ειναι ο θορυβος της σιωπης..
Αρκει να μπορεις να κλεισεις τ' αυτια σου και ν' ακους με την ψυχη σου..
Εσυ σιγουρα μπορεις..
Απολαυσε το..
Τα φιλια μου..

GhostHunter είπε...

@shades, τ'ανοίγω τ'ανοίγω και τίποτα δε βλέπω φιλαράκι... :)

@sigma, καλά είμαστε παιχταρά μου.
Εσύ πως πας?

@tradescadiaκι, ζω το τώρα με μερικές γεύσεις από παρελθόν.
Λες να φταίει αυτό? Καλησπερούδια

@αλητισσα μου, αν μου γράφεις τέτοια με ρίχνεις...
(post μες το post)
Έγραψες...
Και από μένα φιλι

bluesmartoula είπε...

Smile is one of life's powerfull gifts..

3 parties a day είπε...

Αχ, κι εγώ τίποτα δεν βλέπω τελευταία... Όμως ευελπιστώ.

(Tokyo hotel: Δεν περίμενα ν' ακούσω τους πιτσιρικάδες σε ελληνικό μπλογκ!)

GhostHunter είπε...

@blue μου, συμφωνώ και συ το χεις μέσα σου... φιλί

@3parties, στο post εννοούσα και μόνο ο shades το έπιασε, ότι είδα τον εαυτό μου να χαμογελά.
Κοίτα πιο προσεκτικά και θα δεις και το δικό σου.
Το έχεις. Φιλί