Δευτέρα, Μαρτίου 26, 2007

Masked...

Διάλεξε να φορέσει την μάσκα ενός παλιού αγαπημένου ήρωα
που τον συντρόφευε στις παιδικές περιπλανήσεις του μυαλού του.

Υπήρχε λόγος που επέλεξε την συγκεκριμένη...

Βλέπεις αυτός δεν είχε υπερδυνάμεις, δεν πέταγε χωρίς φτερά,
δεν είχε σιδερένιο σκελετό...
Τίποτα δεν είχε... Ένας κοινός άνθρωπος ήταν, σαν όλους τους άλλους...

Με την μάσκα έκρυβε τον δικό του φόβο...
Τον χειρότερο του φόβο...και αυτόν διάλεξε να τον αντιπροσωπεύσει...
Ώστε μεταδίδοντας τον στους εχθρούς του, να φεύγει από μέσα του.
Και τον ξέρει καλά, ξέρει τι προκαλεί στους ανθρώπους αυτή η μάσκα.

Όχι σε όλους...

Σ’αυτούς που δεν μπορούν να δουν κάτω απ’αυτήν...

16 σχόλια:

Αλητισσα είπε...

Angelman..
Αυτος ειναι ο δικος μου υπερ-ηρωας..
Εχει φτερα αγγελου και καρδια μικρου παιδιου..

Sigmataf είπε...

made in
GOTHAM city.

GhostHunter είπε...

@αλητισσα μου, τι όμορφο σχόλιο. Right through the heart... :)

@sigmataf, Δυστυχώς made in Athens city...

Desposini Savio είπε...

σου πάει... αυτό είναι σίγουρο!

GhostHunter είπε...

Μες τη νύχτα δεν φαίνομαι...

Αλητισσα είπε...

Ευχαριστω Φαντασματακι μου..
Ειναι ομορφα εδω πανω..

Y. K. είπε...

κι εγω σου λεω οτι πεταει χωρις φτερα γιατι εχει μια ομορφη ψυχη και γραφει ομορφα..κι αυτον ακομα το φοβο του θα τον ξορκισει καποια μερα μακρυα...
ετσι που ταξιδευουμε ολοι μαζι του:)
φιλι-καληνυχτα

GhostHunter είπε...

ΑΛητισσα, :)

Alicia, μακάρι μικρή μου... Μακάρι
Many thanks :)

Nicky-Athina Polymeri είπε...

τι μπορεί να πει κανείς σε ένα τέτοιο δημοσίευμα?

Shades είπε...

Εγώ είμαι απ’ τους άλλους.. που εδώ και καιρό βλέπω πίσω από τη μάσκα..

GhostHunter είπε...

@nowayout, έλα μου ντε.... :)))

@shades, το ξέρω... μόνο που δεν μπορεί να ξέρεις όλες τις παραμέτρους.

Zelot είπε...

Πολύ γενναίο που βγάζεις τη μάσκα, για να πεις ότι τη φοράς...
Μου άρεσε πολύ...

candy's τετραδιάκι είπε...

Eμενα θα με αφησεις να δω κατι απο την μασκα? :)))))

GhostHunter είπε...

@Zelot, καλωσήρθες και σ'ευχαριστώ.
(Σιγά το γενναίο όμως..)

@candy, κάτι ή κάτω από την μάσκα εννοείς?

candy's τετραδιάκι είπε...

Oπως θες παρτο..:)

Shades είπε...

Εννοείτε...