Τρίτη, Φεβρουαρίου 06, 2007

Ανθρώπινα...


Στην μέχρι τώρα πορεία μου στον δύσκολο δρόμο της ζωής
Μπορώ να καυχιέμαι ότι έχω επιτύχει αρκετά πράγματα
Αυτά τα «επιτεύγματα» έχουν έρθει ουσιαστικά χωρίς καμιά εξωτερική βοήθεια
Παρά μόνο με προσωπική εργασία και ψυχικό κόστος.
Σε όλα αυτά κράτησα το κεφάλι ψηλά και μια στάση ζωής που είμαι υπερήφανος.
Ποτέ δεν αδίκησα κανέναν ενώ θα μπορούσα
Ποτέ δεν πρόδωσα κανένα όσο και αν πιέστηκα από τον εαυτό μου ή από καταστάσεις που βρέθηκα..
Ποτέ δεν σχολίασα ούτε «έθαψα» κανένα
Ποτέ δεν είπα πράγματα πίσω από την πλάτη κανενός
Δεν μηχανορραφώ, ούτε ψάχνω να βρω τρόπους να ρίξω τους άλλους για να ικανοποιήσω το εγώ μου...

Φυσικά δεν είμαι άγιος, ένας απλός άνθρωπος είμαι
Έχω ζηλέψει επιτυχίες, ικανότητες και τρόπους ζωής...
Απλά συναισθήματα όμως...
Ποτέ δεν προσπάθησα με οποιονδήποτε τρόπο να ρίξω κάποιον γιατί είχε κάτι που ήθελα...
Ώρες ώρες μισώ τον εαυτό μου, μόνο και μόνο επειδή είχα αυτά τα συναισθήματα...
Και μερικές φορές τον έχω αναθεματίσει γιατί δεν ήταν πιο «κακός»...
Αλλά απλά δεν μπορώ. Έτσι ανατράφηκα, έτσι μεγάλωσα και έτσι θα πορευτώ.

Φυσικά και στεναχωριέμαι για ότι συμβαίνει σε αυτό τον κόσμο...
Είτε τον μικρόκοσμό της χώρας μας είτε έξω από τα μικρά μας σύνορα...
Θα ήθελα να μπορούσα να κάνω περισσότερα... να έχω την δύναμη και την ικανότητα να κάνω κάτι...
Δυστυχώς δεν έχω πια το σθένος και την ορμή της νιότης που είχα όταν ήμουν φοιτητής...
Το μόνο που κάνω καθημερινά είναι να προσπαθώ να επιβιώσω...
Με την συνείδηση μου ήσυχη, τουλάχιστον ότι δεν κάνω κάποιο κακό στους άλλους...

Δεν ξέρω γιατί έγραψα αυτό το ποστ.
Ίσως ήθελα να το διαβάσω ο ίδιος, ίσως ήθελα να δικαιολογηθώ σε κάποιον για τις επιτυχίες ή αποτυχίες μου...
Ίσως θέλω να παραπονεθώ για την συμπεριφορά των άλλων γύρω μου...

Δεν ξέρω...

Απλώς σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας...

16 σχόλια:

Αγγελική Στ. είπε...

Φαντάσου ένα σενάριο: φαντάσου να τα είχες καταφέρει αλλιώς. Να είχες παραπλανήσει, κοροϊδέψει, εξαπατήσει, προδώσει... Σκέψου... Και απλά σκέψου πως θα ήταν ο ύπνος σου το βράδυ. Ο γλυκός ύπνος, ο απαλλαγμένος από τύψεις είναι ο καλύτερος από όλους!!

Αλητισσα είπε...

Εμενα μου φτανει που ειπες αυτα που ενιωθες..
Οσο ξαλαφρωνει το συναισθημα τοσο μαλακωνει η ψυχη..
Την αγαπη μου..

candy's τετραδιάκι είπε...

:)

Αφου εισαι καλο μωρε φαντασματακι μου :*

Desposini Savio είπε...

Πες τα να βγουν από μέσα σου.
Εμείς εδώ είμαστε.
φιλιά Κηνυγέ μου

bluesmartoula είπε...

Εμείς ευχαριστούμε που μοιράζεσαι μαζί μας κάτι απ' την ψυχή σου.

GhostHunter είπε...

@sunshine, καλώς ή κακώς θέλεις μερικές φορές αυτό να εκτιμάται...
Σφάλμα... αλλά έτσι είναι...
Καλημερούδια

@αλητισσα μου, ναι, είναι μεγάλη ανάγκη αυτή... και την ξεχνάμε αρκετές φορές...

@candy, διαολάκι μου εσύ :)

@desposini, οι σκιές που μου είχες πει παλιότερα... βγαίνουν σιγά σιγά...
(Μου έλειψες...)

@bluesmartoulis, thanks καλή μου :)

Alkyoni είπε...

το θυμάσαι ένα τραγούδι της αρλέτας;
"Η ομίχλη μπαίνει από παντού στο σπίτι" ;
καλή σου μέρα φαντασματούλι

Sigmataf είπε...

Κοίτα πάνω πως λάμπουν τα αστέρια.
Αν σε τυφλώνουν τα φώτα της πόλης συνέχισε να κοιτάς ψηλά μάγκα μου και πιστεψέμε θα δεις την λάμψη τους.

Nicky-Athina Polymeri είπε...

Δεν χρειάζεται να δικαιολογείσαι ούτε για τις αποτυχίες ούτε για τις επιτυχίες σου.....
Ο καθένας τα βγάζει πέρα με τον δικό του τρόπο.....και πάντα νομίζω ότι ο τρόπος του καθενός είναι ο καλύτερος.....

GhostHunter είπε...

@alkyoni, τι έλεγε παρακάτω το τραγούδι? Καλησπέρα

@sigmataf, thanks man :)

@desposini, :))

@nowayout, πρέπει να μάθουμε κι άλλα... Πήρα ένα καταπληκτικό βιβλίο γι' αυτό. :)

fish eye είπε...

..κοιμασαι με καθαρη συνειδηση..οπως κι εγω θελω να πιστευω..και να μιλας..κι εμεις να σ ακουμε..μας κανει καλο..

Alkyoni είπε...

ανέβασα το τραγούδι στο μπλογκ μου πάνω δεξιά στο "Ακούω" πάτα να το κατεβάσεις να το ακούσεις..
αφιερωμένο
:)

GhostHunter είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
GhostHunter είπε...

@με το φεγγάρι αγκαλιά, και μένα μου κάνει καλό, τώρα αν κάνει και σε σας χαίρομαι ιδιάιτερα :)

@alkyonaki, πολύ όμορφο, σ'ευχαριστώ :)

Shades είπε...

Φάντασμα φτάνει που βγήκε από μέσα σου.

GhostHunter είπε...

Shades thanks man :)