Κυριακή, Νοεμβρίου 05, 2006

Fashion ... non Victim


Taking over me....

18 σχόλια:

Serenity είπε...

Nice!

Βγαίνει και σε μπλε; :-ppp

Serenity είπε...

Πλάκα κάνω...

Ghost-hunter-gr είπε...

Βγαίνει σε ότι χρώμα θέλεις.

Έχει και μοντέλο Serenity...

Θέλεις να σου στείλω?

:>

Serenity είπε...

Κάτσε πρώτα να φωνάξω τους Ghostbusters και μετά μου τη στέλνεις. Έχουν πλακώσει τα φαντάσματα και κάνουν πάρτυ.

Alkyoni είπε...

θέλω αυτή που φοράς
την αυθεντική :)
καλό βράδυ!

candy's τετραδιακι είπε...

κι εγω θελω την αυθεντικη:)

μπορουμε να την βαψουμε ροζ?

shades in the dark είπε...

Και μια σε γαλάζιο XL...
..και καθότι φτωχός ας είναι κι από Κίνα μεριά.

Sigmataf είπε...

ου0υου0υου0υου0υου0υου0υου!
Ghost!!!
Ghost!!!

HEY Girls...
Look at a ghostHunter.

Τι λέει φιλαράκο;
Σε καλτσούλες έχουμε κάτι;

Να είσαι καλά ρε μούτρο...
Γέλασα μετά απο πολύ καιρό.
Να είσαι καλά!!!

Desposini Savio είπε...

Εγώ δεν θα πάρω..;

Ghost-hunter-gr είπε...

@alkyoni, συγγνώμη αλλά την έχω υποσχεθεί στο μουσείο Μπενάκη...(για να την φοράει ο φύλακας το βράδυ...)

@Τετραδιάκι, θα πρέπει να βρεις τον άνωθεν φύλακα, να του την κλέψεις και μετά να την βάψεις... :)

@shades, και τα "ακριβά" τώρα πια στην Κίνα κατασκευάζονται...

@Sigmataf, πολλά τούβλα ρε φιλέ...Χτίζεις κανένα σπίτι και έχεις απόθεμα?
Το νόημα ήταν να γελάσεις...εκτός της μαυρίλας....Τελικά το γέλιο και η ευτυχία χρειάζεται απλά πράγματα....

@Desposini, χμμμμ...κάτι σε φραουλί ίσως? ;)

candy's τετραδιακι είπε...

εεεε???

δεν την φοραγες εσυ???

:)

καλημερααα!!!

Ghost-hunter-gr είπε...

@τετραδιάκι, εγώ την φοράω στην φωτογραφία αλλά θα πάει στο μουσείο σε λίγο...(λόγω καιρού εκτός αν...)

Καλημέρα :)

Ghost-hunter-gr είπε...

@sigmataf, μου έδωσες καλή ιδέα...
Σε λίγο λοιπόν θα έχει κάλτσες, κούπες καφέ, μπουφάν, στυλό, γλάστρες, usb flashdisk κλπ

Είπαμε taking over me.... :)

candy's τετραδιακι είπε...

σε πιο μουσειο?

χι χι χι

Ghost-hunter-gr είπε...

@τετραδιάκι :>

candy's τετραδιακι είπε...

φαντασματακι:>

καλο βραδυ

(κι ας μη λες σε πιο μουσειο)

:)

Alkyoni είπε...

@τετραδιάκι, εγώ την φοράω στην φωτογραφία αλλά θα πάει στο μουσείο σε λίγο...(λόγω καιρού εκτός αν...)
αν την πάρει η Alkyoni (που σίγουρα θα την πάρει)
καλή νύχτα
:)

Sigmataf είπε...

Άντε καλό μας βράδυ.
Another brick in the wall.